Mediefasta är (nog) den mest effektiva fastan.
Ska trappa ner rätt rejält under fastan. Dels för att jag behöver det och dels för att andra människor behöver det, speciellt kankse ni läsare... :-)
Kommenterar lite och återkommer kanske med små instick, annars blir det mest radiotystnad med avseende på nya blogginlägg...
