måndag 12 november 2007

i väntan på bättre tider...

I brist på tid har jag inte postat så många inlägg på sistone. Jag har däremot gjort några förändringar på bloggen som ni kan roa er med medan ni väntar på att min tid skall komma tillbaka till mig...

Jag har lagt till ett sökfält kopplat till bibel.se, samt ett som är kopplat till kateksen.se. sökfältet till katekesen fungerar inte HELT tillfredsställande ännu, men jag hoppas det kan komma en lösning på det så småningom. Så medan ni väntar, sök i bibeln OCH i katekesen.

Jag lovar, om ni söker tillräckligt noggrant i båda kommer ni att inse att den ena bara är en i högsta grad Gudomligt inspirerad sammanfattning av vad den andra tar upp ;)

2 kommentarer:

Z sa...

Underbart :)
Om man träter i religiösa frågor, kan man lugnt skriva:
"Shall we settle this on Tuve's blog?"

Anonym sa...

Kuult!
Jag passade på att beställa den tryckta versionen av Katekesen när jag ändå var där. Pinsamt att jag inte gjort det tidigare.