tisdag 4 december 2007

En ny välkommen granne!

Vår vän Eva-Maria har nu efter troget kommenterande under lång tid startat sin egen blogg. Jag är troligen en av de sista av dem som brukat läsa hennes kommentarer med stort intresse, att inse detta... Men inte desto mindre vill jag välkomna henne å det varmaste. Som nykomling själv så är det roligt att att se att andra också tar steget att börja blogga själva. Det skall bli spännande att följa även hennes blogg framgent! Av vad jag sett av hennes kommentarer tror jag hon kan ha mycket att bidra med!

Allt gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för gratisreklam Tuve! Du är lika ärlig som du brukar vara. ;)

Z sa...

Tuve
Ett ord som jag verkligen lärt mig av er lite mer karismatiska bloggare, är 'framgent'´. Ni använder detta ofta och första gången (sept 2007?) trodde jag där stod 'fragment' Haha!

Eva-Maria
dags för uppdatering i min RSS-läsare och länklista