fredag 12 september 2008

GMail med vettiga features...

Här har jag i långa tider använt GMail och känt mig frustrerad över ett antal saker som jag ansett borde finnas. Vad finner jag när jag nu tar mig lite tid att söka på nätet efter någon möjlighet att lägga till sådan funktionalitet? Jo, att alt jag behövt göra var att använda GMail med amerikansk engelska... Alla de features jag saknat fanns där sedan flera år, om man använde "rätt" språk...

Snacka om att känna sig dragen vid näsan :(

Men, nu när jag insett denna lilla hemlighet så känner jag mig rätt nöjd igen :)

Nu kan jag t ex direkt skapa en händelse i kalendern utifrån ett mottaget mail, eller skicka händelser till andra, bl mycket annat...

Allt gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tyvärr fattar jag ingenting av ditt inlägg.
Jag är total novis i ämnet...kan i stort sett bara skriva kommentarer och skicka email. Och så har jag fått en digitalkamera och har börjat lära mig att lagra bilder i datorn.
Jag kanske skulle gå en kurs?

mvh Anja

Anonym sa...

Eller så struntar du i det och lägger tiden på annat. :)

Vänligen,
David